Heb je pas je TWF babykamer of Interbaby kamer geleverd gekregen en heb je montagebeslag tekort of kapot? Dat is natuurlijk heel vervelend. Want nu kan je niet verder met monteren. Via deze website kan je snel en eenvoudig het missende of kapotte montagebeslag bijbestellen. We zullen dit dan binnen 2 werkdagen naar je toe sturen. Omdat je de meubelen nog maar pas hebt wil je dit natuurlijk kosteloos onder garantie toegestuurd krijgen. Hiervoor heeft u wel een garantiecode nodig. Deze kan je aanvragen bij de winkel waar je de meubelen gekocht hebt of door hier te klikken en het garantiecode aanvraagformulier in te vullen.

Hoe bestel je het juiste montagebeslag in de TWF Club webshop? Het makkelijkste is om eerst in de handleiding op te zoeken welk montagebeslag je precies nodig hebt. Heb je de handleiding niet bij de hand? Geen probleem. We hebben ze allemaal op de website van de TWF Club gezet.

Als je eenmaal de garantiecode hebt ontvangen van je winkel of via e-mail vanuit ons, kan je hieronder lezen hoe je uiteindelijk het juiste onderdeel kosteloos kunt bestellen:

Ga naar de homepage van twfclub.nl. Daar zie je onder de zoekbalken foto’s van al onze kamers staan. Klik op de foto van jouw kamer om de handleiding van jouw meubel te vinden.
Weet je de modelnaam van je kamer? Dan kan je ook gebruik maken van het snelmenu ZOEK OP KAMER om snel de handleiding van jouw babykamer te vinden:
Heb je je kamer gevonden dan krijg je in een overzicht de handleidingen te zien van alle verkrijgbare items van jouw babykamer:
Nadat je de handleiding van jouw meubel geselecteerd hebt kan je deze downloaden, printen of uitvergroten in je scherm:
Nu je de handleiding hebt geprint of op je scherm kunt bekijken zie je dat op elke eerste pagina van de handleiding er een overzicht staat van alle montagebeslag in het meubel. Op de handleiding van je meubel staat elk stuk montagebeslag aangegeven binnen een zwart omkaderde rechthoek: In de linkerbovenhoek staat het artikelnummer van het betreffende onderdeel
Het is dit onderdeelnummer wat je in moet geven in de bovenste zoekbalk: ZOEK OP ONDERDEELNUMMER
Na ingave van het onderdeelnummer kan je het selecteren:
Na selectie van het juiste onderdeel kan je zien of het artikel voorradig is. Is het voorradig, dan sturen wij het binnen 2 werkdagen naar je op. Hier kan je tevens het aantal wijzigen. Na ingave van het benodigde aantal kan je het onderdeel aan je winkelmandje toevoegen door op de knop “BESTELLEN” te klikken.
Je kan meerdere onderdelen toevoegen aan je winkelmandje. Dit doe je door opnieuw in de zoekbalk “ZOEK OP ONDERDEELNUMMER:” het door jou gewenste onderdeelnummer uit de handleiding in te voeren. We hebben geen complete beslagsetjes voor ledikanten, commodes of kasten. Al het montagebeslag ligt los in ons magazijn. Dit komt omdat diverse onderdelen voorkomen in meerdere verschillende meubelen. Je zal als je een compleet montagebeslag nodig hebt even alle onderdelen uit de handleiding moeten opzoeken en toevoegen aan het winkelmandje. Ben je klaar met het vullen van je winkelmandje, selecteer dan de winkelmandknop:
Je krijgt dan alle onderdelen welke je opgezocht hebt te zien. Je kan hier ook nog het aantal wijzigen of onderdelen verwijderen:
Als je de onderdelen en het aantal gecontroleerd hebt kan je de bestelling afrekenen met je garantiecode. Geef de garantiecode, welke je van de winkel gekregen hebt, in het daarvoor bestemde invulveld en bevestig deze door op de knop “TOEPASSEN” te klikken.
Na acceptatie van de code wijzigt het totaalbedrag in 0,00 euro. Ook worden er geen verzendkosten berekend. Door nu op de knop “AFREKENEN” te klikken ga je verder om een eenvoudige account aan te maken voor je adresgegevens. Volg hiervoor de aangegeven stappen op de website. Na ontvangst van je bestelling zullen we deze binnen 2 werkdagen versturen. Kom je er toch nog niet uit klik dan hier om je vraag te stellen. Kan je het benodigde onderdeel niet vinden? Klik dan hier.